آشنایی با نرم افزار مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند
نوشته شده توسط : seoinja

 

اگر شما دندانپزشک هستید و قصد افتتاح کلینیک و یا مطب دندانپزشکی دارید، حتما تا به حال به ذهنتان خطور کرده است که آیا همان طور که برای حوزه های دیگر مانند حسابداری نرم افزارهای تخصصی همانند نرم افزار حسابداری هلو وجود دارد، برای حوزه دندانپزشکی نیز نرم افزارهای دندانپزشکی مناسب وجود دارد؟ 

جواب این سوال بله است. در این حوزه نرم افزارهای بسیار فراوانی وجود دارد که هر کدام قابلیت متنوع و خاص خود را داراست. در این بین شرکت لبخند با ارائه نرم افزار مطب دندانپزشکی و هم چنین نرم افزار دندانپزشکی مناسب کلینیک که هر کدام از آن تفاوت و شباهت هایی با هم دارند، پیشتاز این رقابت است. 

در این مقاله ما به بررسی نرم افزار مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند می پردازیم و مزایا و معایب آن را مورد نقد قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، مناسب دندانپزشکانی است که قصد اداره یک مطب را دارند و نه یک کلینیک. در این برنامه حداکثر 4 دندانپزشک و 5 یونیت می توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند که برای یک مطب عدد مناسبی است. البته در صورتی که تعداد دندانپزشکان یک مطب بیشتر از این تعداد است، مشکلی ندارد. شما می توانید از نرم افزار کلینیک دندانپزشکی این شرکت استفاده کنید. از جمله امکاناتی که در نرم افزار دندانپزشکی لبخند موجود است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. بخش اطلاعات پایه :  در این قسمت شما باید اطلاعاتی از قبیل خدمات ارائه شده، دندانپزشکان حاضر در مطب و نام کلینیک و.. را وارد کنید. 

  2. بخش بیماران: در این بخش شما می توانید برای هر بیمار خود پرونده پزشکی به وجود آورید. هم چنین در این برنامه قابلیت سرچ، مشاهده پرونده پزشکی نیز موجود است. از قابلیت های دیگر این بخش می توان به تعیین وقت برای بیماران، ارائه گزارش بیماران بد قول، گزارش تشخیص، گزارش درمان و…. اشاره کرد.

  3. بخش حسابداری: در این بخش شما تمام امکانات حسابداری یک مطب را در اختیار خواهید داشت. این امکانات شامل دفتر ثبت هزینه ها، دفتر چک های دریافتی، مشاهده صورت حساب بیمار و گزارش های مربوطه می باشد. با توجه به بررسی های ما، در این بخش به تمام امکانات مورد نیاز یک دندانپزشک فکر شده است. با استفاده از نرم افزار مطب دندانپزشکی، خیال شما بابت حسابداری مطب راحت است.

 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند مناسب کلینیک های بزرگ و دندانپزشکان فراوان است. بر خلاف نرم افزار مطب دندانپزشکی، شما هیچ گونه محدودیتی در استفاده از برنامه ندارید و بی نهایت دندانپزشک و یونیت می تواند از امکانات این نرم افزار استفاده کنند. 

علاوه بر امکاناتی که در نرم افزار مطب ذکر شد، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی شامل امکانات زیر نیز می باشد:

  1. ماژول حسابداری پیشرفته: در این قسمت شما می توانید مبالغ پرداختی به کارمندان، دندانپزشکان و منشی را نیز وارد کنید. علاوه بر آن امکان ثبت مبالغ دریافتی از طرف بیمه های تحت قرارداد نیز وجود دارد. 

و……..

 

امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید. هم چنین در صورت علاقه به خرید این نرم افزار می توانید به وب سایت لبخند مراجعه کنید.

 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی







:: برچسب‌ها: نرم افزار مطب دندانپزشکی، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: